
Garantie & Klachten
Garantie
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen ons uiterste best om deze in perfecte staat bij je af te leveren. Toch kan het voorkomen dat een product tijdens transport beschadigd raakt of dat er iets anders aan de hand is, waardoor je recht hebt op wettelijke garantie.
Wettelijke garantie houdt in dat een product moet voldoen aan wat je als consument redelijkerwijs mag verwachten. Als je vindt dat de door jou ontvangen producten hier niet aan voldoen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij streven ernaar om je verzoek op werkdagen binnen 24 uur te behandelen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@orzen.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.