
Veelgestelde vragen (FAQ)
Productinformatie
Hoeveel inhoud hebben de flessen/potten?
Wij bieden diverse flessen aan met verschillende inhoud mogelijkheden, de inhoud is terug te vinden op de product pagina.
Van welk materiaal zijn de flessen/potten gemaakt?
Onze flessen en potten zijn gemaakt van hoogwaardig glas, duurzaam en ideaal voor langdurig gebruik.
Zijn de producten vaatwasserbestendig?
De glazen flessen en potten zijn vaatwasserbestendig (zonder labels), maar we raden aan de schenktuiten met de hand te reinigen.
Zijn de labels waterproof?
Ja, onze labels zijn volledig waterproof, ideaal voor gebruik in de keuken. Veeg ze schoon met een doek, maar vermijd de vaatwasser omdat hitte de labels kan beschadigen.
Zijn de labels al aangebracht of moet ik ze zelf plakken?
Nee, de labels worden los meegeleverd. Je kunt ze eenvoudig zelf aanbrengen.
Verzenden & Retourneren
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis in Nederland en Belgie.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Besteld u voor 17:00 dan heeft u de volgende dag uw pakker in huis.
(mits alles goed verloopt bij de pakketendienst)
Ontvang ik een Track & Trace?
Bij elke succesvolle bestelling ontvangt u via de mail een Track & Trace code.
Mocht u die niet ontvangen hebben stuur ons gelijk een bericht en wij helpen u graag verder.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Bent u toch niet helemaal tevreden met uw bestelling, dan kunt u binnen 14 dagen uw retour aanmelden via deze link
Betalen
Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. Alle betaalmethodes zijn volledig geïntegreerd. Hierdoor kan je bestelling direct verwerkt en verzonden worden.
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt veilig en snel betalen via:
- iDeal
- Paypal
- Creditcard
- Bancontact / Mister Cash
- SOFORT Banking
- Belfius Direct Net
- Klarna Achteraf Betalen.
- Apple Pay
Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. De betalingen worden verwerkt via een beveiligde HTTPS SSL verbinding.
Overig
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen.
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (spambox). Staat de bevestiging daar niet in, dan zou het kunnen dat je een verkeerd e-mail adres hebt ingevuld. Indien dit het geval is kan je ons altijd een bericht sturen op onze socials, een mail sturen naar info@orzen.nl of het contactformulier op de website invullen.
Mijn vraag staat er niet tussen.
Graag je vraag mailen naar info@orzen.nl. of stuur een bericht op onze socials.
Antwoord niet gevonden? We staan voor je klaar!
Geen zorgen, we helpen je graag verder.
Neem direct contact met ons op en we beatwoorden je vraag zo snel mogelijk!